Hej igen

Evighet man skrev men det händer så mycket utanför datorn att man inte hinner med att sitta ner alltid. Nu har jag bara en dag på jobbet kvar sen är det äntligen påsk ledigt i 4dagar ♥ Tyvärr verkar det inte som att vädret vill att det blir mycket fotande i helgen, men jag är optimist så hoppas på tur. 
 
Kessie fylde 4år i torsdags min fina tjej. Tråkigt nog efter att ha röntgat om hennes höfter har nu andra höften åkt ner till C. På senaste månaden har hon nu även blivit ännu slöare när hon går och det ser mer ut som att hon är 9år, medan Pixie rör sig som en ungdom. Trots det har hon gjort stora framsteg med sina rädslor även om det är vissa saker som fortfarande kan var läskigt.
 
 
Pixie är nu sitt rätta pratglada jag igen efter kastrationen, men rösten har blivit lite mörkare och hon stressar inte lika mycket längre. Där emot har hon blivit mörkrädd och tycker även att folk som bär på påsar på långthåll liknar hundar och måste varna tills hon ser vad det är. Trots det är hon världens finaste och mitt allt på jorden. 
 
 
Illumi trivs inte bra i lägenheten och vi håller på att kolla om han kan hitta ett nytt hem med utevistelse. Jättejobbigt då jag verkligen älskar honom och han är min första egna katt. Men om han kan få det bättre hos någon annan så är jag villig att släppa honom ♥ Illumi har tagit tittel i år och kan nu titulera sig Champion ♥
 
 
Har även fått några nya kaninkullar i år. Senaste kullen är helt bedårande, framåt, gosiga och nyfikna ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0