Rolig Historia

Till er som vill ha en liten skratthistoria.  

En kvinna bodde ensam med sin hund i skogen, hon var ganska skruttig och
även hennes hanhund vankade fram på en nåder.

En dag hittade kvinnan en magisk lampa och hon gned på denna och anden
tittade hostande fram och talade om att han nu varit instängd i många hundra
år så nu skulle kvinnan få tre önskningar.  

Kvinnan log oj jag skulle vilja ha ett vackert slott i skogens kant istället för min
gamla skruttiga torparstuga. Wips stod ett vackert slott på stället där hennes
hus tidigare stått. Anden sa två önskningar kvar......  

Kvinnan log jag skulle vilja vara vacker och då med fina kläder. Wips hade kvinnan
vacker klänning och var ca 25 år yngre.Vackrare en någonsin.   en önskan kvar sa anden,,,,,  

Kvinnan tittade på sin hund och sa jag önskar att han vore min vackre prins.
Wips stod en vacker prins vid henneas sida,   Anden sa nu är önskningarna uppfyllda
och så försvann han.  

Kvinnan log mot sin prins.  

Då sa prinsen nu kommer du ångra en sak.

Varför då sa kvinnan.  

jo att du lät mig kastreras i unga år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0