Trött

Idag var Ellies första dag på jobbet sen hon varit mamma ledig. Hon tyckte det var jätte kul och skulle hälsa på alla kunder i butiken. Det var otroligt varmt på morgonen så det var inte jätte kul att behöva stå inne och jobba.

Efter jobbet passade jag på att shoppa lite innan vi begav oss hemåt. Jag köpte med mig en subway macka och åt när jag kom hem. Sen la jag mig i soffan och kollade på teven. Jag var otroligt tröt och frusen... hade bara sovit några timmar under natten. Så när man har ätit och har stoppat om sig... ja räkna ut själva. Jag somnade helt enkelt framför teven. Vaknade igen 21.30 och insåg att jag somnat till och måste skynda mig att ta ut hundarna igen.

När jag kom in igen satte jag på badvatten och la mig en lång stund för att känna hur all smuts och svett försvann. Nu ska jag och Pixie gå och lägga oss. 

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0