Regn

Usch vilket hemskt väder det var i morse :( Men hundarna ville ju ut så klart... men jag tror Rikkie ångrade sig lite när han upptäckte att han vart blöt :P Men det blev ingen jätte runda ner till sjön idag utan en lite kortare... jag ville ju in och värma mig igen :P Passade på att tvätta det sista och sen städa lite innan vi åkte till jobbet. Jag såg till att vi åkte lite tidigare så vi kunde ta en tur där borta som kompensation för morgonrundan ;) Som tur var hittade vi en plats på parkeringen som jag åker först till.

Jag har köpt ett regntäcke till Rikkie nu så han också vill vara ute när det regnar :) Det är samma design som Ellie och Pixie har så nu har de matchande.. de är svarta med reflex och en reflex tass på sidorna :) Ni får se dem nästa gång det regnar ;)

Brorsan kommer förbi lite senare och ska följ med hem så då har man någon att prata med idag som pratar samma språk :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0