Glömde posten :(

Igår dum som jag var så glömde jag lämna post till syrran som jag lagt ner i väskan så de följde så klart med hem igen. Så idag åkte vi en ny sväng till Kungs zoo och lyckades lämna posten ordentligt ;) Vi tog en tur i parken innan vi gick in i butiken. Hundarna försökte lukta sig till min syster men hon hade gömt sig i djurrummet.. hon städade till alla inackorderade djur :) De blev jätte glada när hon kom ut. Vi stannade där ett tag och fick se många olika hundar komma in med sina hussar/mattar i butiken. När vi skulle hem så var Rikkie jätte trött så han struntade i att jag la ner honom i väskan utan sjönk glatt ner och somnade ;)

När vi skulle mot Vällingby så var det bil kö igen så klart... typiskt mig. När vi landade i affären fick jag veta av Malin att Vällingby hade varit avspärrat då det hade varit ett rån och ett bombhot... hon hade fått sitta i parken i nästan 3timmar.... men 1timme innan jag kom så hade de släppt in alla igen. Läskigt tur att man inte var här :(

Nu har Pixie haft besök av två små pojkar som ofta är här med sin mamma och ska hälsa, sen två små flickor som ville busa och kasta boll med henne och sen hennes favorit kompis en flicka som heter Pixy :) Fick även in två killar som pratade engelska... min är lite ringrostig men jag lyckades nog bra endå och fick lite träning samtidigt.... plus att de var jätte snälla och hjälpte till :)

Efter jobbet ska jag köpa lite hushållsrullar, toalettrullar och sen åka hem. Senare kommer Sofia över med sitt marsvin Bacon som ska bo hos mig i 1år undertiden hon studerar :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack så jätte jätte mycket för att du kan passa honom åt mig! Hade han fått stanna hemma hade de säkert dumpat honom hos veterinären fortast möjligen.. Tack än en gång =))

2009-08-14 @ 00:05:41
URL: http://dieselbabe.blogg.se/
Postat av: Lovisa

haha vad hemskt... så klart man tar honom älskar små grisarna näst efter vovvarna så klart ;)

2009-08-16 @ 11:59:17
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0