En massa att göra

Idag jobbade jag och Rikkie från 10.00 till 17.00... det var fullt upp och en massa kunder, så det var jätte kul :) Mamma ringde medan hon var och shoppade med min syrra och de hittade en jätte härlig klänning till mig som jag ska ha imorgon på syrrans julfest :) Jag och Rikkie åker dit efter jobbet i morgon och min brorsa ska också dit men han åker tidigare. Hoppas bara att jag kan få gå tidigare men vi får se hur mycket kunder det blir :)

När vi kom hem tog jag och fixade mat till Pixie och såg efter valparna, sen skulle Pixie och Rikkie rastas. Sen vart det tv medan Rikkie låg och sov bredvid. Mamma hämtade upp brorsan efter att han slutat och de tog med McDonalds mat hem. Sen senare skulle Honey och Rikkie ut på sista rundan. Rikkie fick gå lös medan jag tränade honom på inkallning och att gå bakom och vi busade med bollen. Han hade jätte kul och vart besviken sen när vi skulle in *stackare* :( Men jag lovade att vi skulle ut en längre runda i morgon och busa. Nu har jag vägt valparna och ska snart ta ett varmt bad. I morgon blir det en lång men rolig dag :) Ska passa på att fota Rikkie i snön ;)

Klänningen
Glitter blossom ruffle bandeau dress från Jane Norman (JaneNorman)


Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson'

vilken fin klänning! :)

2010-01-08 @ 16:08:03
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/
Postat av: Lollo

Tack :)

2010-01-09 @ 22:29:27
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0