Love the Music

Igår så jobbade jag och Rikkie fram till 15.00. Sofia kom 1timme innan och hälsade på för att sedan handla. Vi möttes sen upp efter jag slutade så hon fick skjuts hem :) Brorsan och jag åkte sen till affären för att handla mat men vi hittade inget, så när hans flickvän kom så åkte vi iväg till pizzerian :P Sofia kom senare och vi tog en långrunda med hundarna. Rikkie var överlycklig att få vara med sina polare. Jag var helt stel när vi kom hem och jag kände knappt mina ben, Rikkie somnade på en gång nästan. Pappa och jag satt sen och sjöng tillsammans innan de skulle släcka.

Idag har vi jobbat igen och sen mötte jag upp med mamma och pappa vid Coop. Nu är jag hemma och har precis kollat på Camp Rock som gick på kanal 5 :) Får se vad jag hittar på sen ;)
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0