Stolthet och missbedömning

Igår var jag på en liten föreställning i brorsans skola. Hans klass skulle vissa upp små sketcher från olika musikaler. De var jätte bra och som alltid så utmärkte sig min bror lite extra bland alla andra ;)
Han är så otroligt duktig och det syns på hela honom både kropp och ansikte att han älskar det han gör. Jag blev så rörd när han sjöng och rös av spänning när han dansade. Jag kan med gott samvete säga att  jag är stolt över att vara han syster :)

Nu sitter jag hemma... har precis ätit mackor med rödbetssallad och köttbullar, det är så gott :) Ska snart ut med hundarna, sista rundan. Överväger att ta långa rundan det är så kallt ute... men om jag känner mig rätt så kommer mina ben och huvud vilja gå i alla fall :P Vi har börjat gå på strandpromenaden åt andra hållet och det är så fint. Det tar 1timme att gå i halvhögt tempo och man känner sig så fräsch efteråt :)

Oj glömde nästan nämna. Idag på morgonen gjorde jag en missbedömning på tiden till jobbet. Jag viste ju inte att det blivit frost under natten och det tar en evighet för mig att skrapa alla rutor. Som tur är har jag hela livet tagit ut en extra tid för såna situationer så jag kom i tid till jobbet. Men det var endå jobbigt så i morgon ska jag vara redo. En snäll farbror som också skulle åka frågade om jag hade en extra skrapa, han hade precis köpt bilen och hade därför ingen. Som tur var hade jag en. Han var jätte snäll och trevlig, vi pratade medan vi skrapade, men sen åkte han. För han blev ju klar före mig såklart... jag är lite seg.... eller var det skrapan som var seg :P Ja ja så kan det gå :) Nej nu ska jag dra ut.
Vi hörs Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0