Äntligen flyttat

Oj 5dagar som jag inte varit här.... det har varit så mycket med flytten och jag har varit så trött. men nu har jag äntligen flyttat till min första lägenhet :D Det känns jätte bra förutom att det fortfarande är lite rörigt... men det får man ju stå ut med i början.

Idag var det molnigt när jag och hundarna gick hemifrån endå tog jag på mig kjol och linne. Det var ju fortfarande varmt i luften men när vi kom till Vällingby öste regnet ner. Fick hålla mig under tak så gott det gick men sista biten var vi i alla fall tvungna att gå ut i regnet. Hoppas det regnar på nu så det är fint nästa vecka för då ska jag ha semester :)
Nu ska jag fortsätta jobba
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0