Filmkväll

Igår var jag kvar i butiken tills stängning med Sofia eftersom hon skulle med mig hem. Vi samlade ihop alla hundarna och lyckades få med alla på tunnelbanan. Vi hade även Woody med oss då jag var tvungen att passa honom i några timmar. Så två tjejer och 5hundar klev in i tunnelbanan :) När vi var framme så gick vi bort till den lilla skogen vid mig och släppte alla hundar. Oj vilken fart det blev på dem. De sprang tills de knappt kunde andas och tungorna bara hängde. Så vi fick in trötta hundar i lägenheten vilket var skönt då vi skulle se på film. Vi öppnade balkongdörren för att få in lite frisk luft. Diesel och Hippie gillade inte mitt trapphus... eftersom dörren är så tunn så hörs det när någon kommer. Så det slutade med att de fick ta över mina flickors antiskällhalsband.. då slutade de på en gång :) Mamma och pappa kom och hämtade Woody så vi slapp honom. Stackars Hippie svettades jätte mycket så vi fick lägga en blöt handduk över huvudet och bringan på honom och sen doppa fötterna i kallt vatten. Då blev det bättre och han andades inte lika tungt. Vi kollade på Pans Labyrint och sen på Tuck Everlasting... båda mycket bra filmer men jag tror nog vi båda håller med om att vi gillade Tuck Everlasting bäst ;)

Bilder på hundarna från igår kommer dyka upp på Sofias blogg om ni är intresserade http://www.dieselbabe.blogg.se/ 




Kommentarer
Postat av: Sofia

Tuck Everlasting var självklart bäst! Älskar den filmen, den är så söt =)

2009-07-23 @ 23:04:02
URL: http://dieselbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0