Grillat

Är hemma hos mamma och pappa idag... de bjöd på grillat *jätte gott* :D Ska sova över och sen passa hundarna medan de åker på dans i morgon. Träffade en gammal klasskamrat på tåget när jag åkte dit, vi pratade bla om våran klassträff som aldrig blir av. Vi får väll se om det händer något. Nu har det gått 4dagar sen jag beställde Pixies nya antiskällhalsband..... dåligt tycker jag då det står max 3arbetsdagar. Har skickat ett mail till dem och klagat, jag har ju redan betalt för den. Vi får väll hoppas den kommer på måndag. Hann göra rent till smådjuren också innan jag åkte. Upptäckte då också att mattorna jag lagt dit på balkongen inte var så noga uttänkt. De är ju dyngsura efter all regn och kommer väll börja mögla om de inte får hänga på tork. Måste fixa det i morgon och hitta på något annat att lägga där sen. Nej nu måste hundarna ut på sista rundan.
Kram på er 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0