Min lägenhet

Nu är jag så där seg igen på att skriva. Ska kortfattat säga vad som hänt, nu har jag ju äntligen semester. Jag har hunnit handla till lägenheten, packat upp det mesta och i går åkte jag och hälsade på syrran i hennes nya lägenhet och stannade tills idag. Så det har varit mycket åkande för mig, Pixie och Ellie. Nu har jag äntligen hittat nya batterier till antiskällhalsbandet åt Pixie. Stackars liten hon springer och gömmer sig när hon får duschen på sig... men hon är i alla fall tyst på en gång så det är bra :) har beställt en liten till henne som ska komma i slutet av veckan så hon slipper springa runt och bära på den stora... då får Ellie ta den.

Dagens bilder

Pixie med antiskällhalsbandet
 
Vardagsrummet och balkongen

Oinbjudna hyresgäster :P Syrrans fiskar

Min säng och mina gosedjur

Nikita RIP 070607


Kommentarer
Postat av: Sofia

Va roligt att du kommit på plats i lägenheten=)) Säg ett datum där ingen löper så kommer jag och grabbarna på stört :P

Nickie!! Saknar henne jag med, tänk jag var ju faktiskt hemma hos dig när du fick henne. Så liten hon var då.. Så fint du hade gjort med hennes saker :)

Många kramar

2009-07-10 @ 10:23:25
URL: http://dieselbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0