Papipoo

Har idag varit och kollat på valpar med mamma. Vi lämnade ellie hemma hos pappa och brorsan då hon löper och så fick Pixie och Woody följa med. Så enda till Eskilstuna bar det av men det är ju inte långt bara det att jag åkte fel väg först så vi fick ta en omväg... dumma mig :P Hamnade nämligen på fel motorväg. Väll där mötes vi av tre vuxna hundar mamma och pappa till valparna och en Jack Russel tik som var mattens mammas hund. Så vi lätt dem hälsa på pixie och Woody först innan de fick gå in. Pixie var helt välkommen då hon är så tydlig i sitt språk att hon är undergiven. Men Woody fick sig lite små nyp. När vi kom in på tomten fick vi se en massa små sovande dunbollar... så klart hade vi glömt kameran men tog några bilder med mobilen... får ladda ur dem sen. När vi lockade på dem kom alla lugnt lunkande för att hälsa. Fastnade för de två minsta en söt tik med samma teckning som Pixie och en lite mindre hane som var svart med vita tecken. Har nu bestämt mig för hanen då jag vill satsa på uppfödning av små Papipoo. Han är så super söt att man ryser i hela kroppen så fort man ser honom :D

Här är en bild på mamma och pappa tagen av uppfödaren. Deras annaons finns att se på vovve.net http://vovve.net/Hundannonser/view.asp?aid=99752


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad roligt att det blir en till hund för dig! Och en hane! Jag ställer mer än gärna upp som hundvakt, alltså nästa år ;P

2009-07-05 @ 23:18:22
URL: http://dieselbabe.blogg.se/
Postat av: Angelica

Va kuul! Ser fram emot bilder på lillen! :)

kramar

2009-07-08 @ 22:51:39
URL: http://www.angelicashundar.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0