Rikkie

Idag har jag varit och hämtat min lilla bäbis kille som heter Rikkie :D Stannade hos föräldrarna över natten och sen på morgonen lastade jag och mamma in alla hundarna i bilen. Den här gången åkte vi inte vilse så vi stannade på vägen och tog en fika. När vi kom ditt fanns det 4valpar kvar Rikkie, två brorsor och en syster. Vi släppte ihop alla hundarna ute och det blev en massa springande och nosande. Valparna var smarta och sprang under bilarna när det blev lite för mycket med de nya hundgästerna. Lilla Rikkie är fortfarande minst i kullen och det syntes. Vi tog hand om alla papper och betalning och sen bar det av hemåt. Det första han gjorde när vi rullade iväg var att gnälla... ett svagt gnällande. Man kunde inte låta bli att skratta. Men sen tröttnade han och somnade. Hemma hos mamma och pappa fick hundarna  leka ute på baksidan en stund. Efter maten som blev grillat skjutsade pappa hem oss. Där hade pappa och Gustaf varit tidigare och möblerat om i mitt sovrum... det vart jätte bra. Nu fattas bara platt-tven :P Rikkie har skuttat runt och undersökt allt och hittat lite roliga leksaker. Just nu har han somnat på mina fötter då jag står på knä och skriver. Ska ta ut honom så han får kissa sen ska jag ta ett bad.


Rikkie och ena brorsan

Brorsan och syrran med mamma

Mamma

Brorsan

Ett helt gäng

Massa bus

Rikkie och brorsan

Pappa, mamma och syrran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0