Besök

Idag så skulle jag ha kommit på morgonen men det blev till 12.00 mamma var inte så glad eftersom hon fick ta ut alla hundar själv. Så klart skulle jag ju ha ringt men är man dum så är man. Så när jag kom ditt började jag med att bädda deras säng och gick sen över till att städa i badrummet. Så det blev några plus poäng i alla fall ;) Sen badade jag Woody och fönade honom åt mamma och passade på att ta Pixie också. Så Woody blev rena fluff hunden. Men han började genast rulla sig när han kom ut på baksidan... usch ska man vara ren jag är ju en tuff kille :P Vid 17.00 kom pappa med syrran och hennes kompis. Vi satte oss i vardagsrummet för att prata och titta på teven medan pappa satte på grillen och började laga mat. Gustaf skulle bli sen så vi började äta utan honom. Det var jätte gott älskar pappas matlagning :D Sen gick vi ut på baksidan och spelade kubb Sverige mot Norge. Pappa och jag i Svenska laget och min syrra och hennes kompis i Norska laget. Efter tre förlorade spel för Sverige *snyft* så kom Gustaf hem så vi beslöt att vänta på honom så Sverige kunde få lite förstärkning. När han ätit färdigt så spelade vi tre gånger till och de två sista vann äntligen Sverige och det måste väll ändå vara de sista som räknas ;) Vi fikade en stund och tog sen hundarna på en promenad sen blev vi hem skjutsade av pappa och min bror som fick övningsköra. Mina små änglar har redan somnat ska väll krypa ner jag med.
God natt

Så här söt och fluffig blev han


Tokiga Woody



Lite kubb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0