Väckarklockan

Idag fick jag panik på morgonen. Hade ställt cd-väckarklockan men glömt att sätta på mobil alarmet. Så jag vaknade med ett ryck när cdn började låta och insåg att det var dags att gå upp, fick lite panik då jag alltid ställer mobilen i säkerhets fall. Sen ställer jag alltid mobilen i två steg en timme innan jag ska gå upp och sen samma tid som cdn. Jag älskar att vakna och veta att jag kan somna om en timme :) Men så blev det inte idag som tur var så steg jag ju upp på en gång så jag inte somnade om. Så nu är jag på jobbet och ska öppna om några minuter. Hundarna ligger redan och vilar, vi tog ju en runda innan jobbet så de har sprungit av sig. Sofia ska lösa av mig idag sen ska jag vara med henne i butiken tills hon slutar för hon och hennes hundar ska följa med oss hem idag. Vi ska ha filmkväll hemma hos mig :) nej nu ska jag öppna Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0