Äntligen :D

Äntligen har jag blivit godkänd :D Klev upp 6.30 idag för att ta ut hundarna och fixa Ellies öra. Sen åkte jag och mamma till Jakobsberg för nu skulle jag ännu en gång köra upp. Kl 8.10 var det min tur och jag var jätte nervös mer nervös en jag varit tidigare... men inte så konstigt då jag blivit kuggad 4gånger tidigare. Den här gången skulle mamma följa med som stöd. Körningen gick bra trots att jag kände mig nervös och i slutet när vi stannat så vågade jag knappt andas. Men han vände sig bara om och sa ja du har klarat det. Aaa fatta hur skönt det kändes en stor sten föll från mitt bröst. Jag är så otroligt lycklig att det är över och om en vecka kan jag hämta ut mitt körkort. Mamma är också jätte glad och ropade att hon äntligen var fri från att köra med mig :P Nu är jag i butiken med Pixie och andas ut igen :) Har så klart firat med Pixie genom att köpa en SubWay macka ♥ Får se om det blir något extra gott ikväll sen. Man måste ju fira det här och imorgon får jag bli lite sundare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0