Hos syrran

Kollade på filmen Australia hemma hos min syster medan de var på bio, den var jätte bra :) Sen när de kom tillbaka vid 0.00 så hittade jag en ny film Transformers som jag sett tidigare men jag ville se den igen :)

Sen vid 5.00 så skulle de iväg och jobba men jag fortsatte att sova, vid 10.30 kom de hem och gick ut med hundarna sen gick de och la sig igen. Kl.12.30 går min syster upp och sätter på badvatten och börjar fixa fram frukost, så då gick jag också upp. Har legat på soffan med Ellie mellan mina armar och Pixie uppe på mig :P jätte mysigt :)

Nu har jag blivit skjutsad hem, tog då ut hundarna en timme så nu ligger de och sover. Nu ska jag kolla igen lite mail.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0