Fullt på bussen

Idag på bussen hem var det helt fullt och då menar jag verkligen fullt så vi fick ställa oss nästan längst fram. jag försökte bära Pixie och påsarna medan Ellie fick vara på golvet hon syns ju i alla fall. Men det vart inte så smart som jag tänkt mig. Kunde ju inte hålla i mig ordentligt så jag slängdes först åt ena hållet men fick fotfäste och sen åt det andra så jag höll på att trilla omkull. Det kändes pinsamt eftersom ingen annan verkade ah så dålig balans som jag. De flesta stod stadigt och verkade inte bekymrad över hur busschauffören snabbt svängde i kurvorna för att komma fram. Slutade med att Pixie i alla fall fick gå ner så jag kunde hålla i mig ordentligt... fick i stället kolla extra noga så ingen skulle råka trilla eller trampa på henne. Men vi lyckades överleva hela färden och både jag och hundarna var glada när vi steg ur bussen och landade på fast mark :) Glömde berätta att jag även beställde en regnjacka från East Side Collection till Pixie. Ni får se den nästa gång det regnar ;) Nej nu ska jag ta ett varmt bad och lyssna på musik. Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0