Johannelundstoppen

Igår vart det långpromenad kl. 21.00... tillsammans med mig, Pixie, Woody min kompis Sofia och hennes hund Diesel. Vi var ute i 3timmar. Vi hade jätte kul... det är otroligt hur fort tiden går när man är två. Hundarna får en rejäl promenad och vi kan bara umgås och ha kul :) Vi stannade till på macken då jag vart törstig... sen tog vi djupa andetag och började klättra upp för Johannelundstoppen. Väll uppe orkade vi inte röra oss. Som tur var hade Sofia bett att få byta hundar innan så jag hade drag hjälp upp.. man måste ju vara lite smart.

När jag kom hem var jag röd som en tomat och det stack av kylan och inte blev jag bättre av det varma badet... det stack bara ännu mera. Men både jag och Pixie somnade utmattade när vi lagt oss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0