Nytt till Werewolf och Band-Ita

Idag jobbade jag och Pixie 8,5tim var väldigt tröt men som tur var kom Sofia och Diesel och höll oss sällskap.  Efter gick jag och Sofia och letade fjädrar.. fick en så bra ide om att lägga en massa fjädrar i skyltfönstret. Tror vi letade i genom hela Vällingby på jakt efter fjädrar men bara två hade... en blomster butik och Clas Ohlson. Båda hade små paket med 5pack.. men Clas Ohlson van då de kostade 9:- medan blomster butiken tog 10:-. Sen var det bara att pynta och åka hem.

Började på en gång att fota valpar då de nu är 6veckor... sen skulle alla vägas. Min kusin Linus kom på besök och tyckte det såg väldigt kul ut när jag brottades med de små för att få dem att stå still några sekunder. Mycket trötta valpar somnade på en gång när jag var klar. Men själv kunde jag ju inte gå och lägga mig.

Nu skulle jag fixa till marsvinet (Band-Ita) och kaninen (Werwolf) Det vart jätte fint då jag gjorde rent och tog bort gallret så nu ser det mer öppet ut. Ellie gick dit för att kolla läget. Werewolf hoppade snabbt undan men insåg att det bara var hon och hoppade tillbaka för att hälsa. men Ellie var mer intresserad av pluttarna han lämnat efter sig... mums sa det :p Då var Pixie också tvungen att kolla läget. Ja se själva längre ner ;)

Sen tog jag ett snabbt bad för att tillslut lägga in nya bilder till hemsidan. Nu ska jag krypa i säng med lilla Pixan :)
Puss och slick på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0