Tuff dag

Snyft min dag gick inte som jag tänkt mig... först blir Pixie sjuk under natten och när jag vaknar så har hon spytt ner hela rummet plus att hon bajsat över golvet och på väggarna. Helt otroligt.. hur kan man bajsa på vägarna? Men hon lyckades. Efter att jag skurat överallt så måste vi iväg till bilskolan då jag ska köra upp. Så klart så snöar det och snön ligger tjock om vägen eller hur det går :P Väll där tycker min lärare att jag är redo så vi åker till uppkörningen. Allt går bra tycker jag och är helt säker på att jag fått godkänt.. men ack så fel man har. Jag hade använt fel pedalordning och inte varit tydlig med att lägga mig rätt. Plus att nu med tanke på vädret så var det extra viktigt att allt blev rätt sa hon åt mig. Hon jobbade i Södertälje men hade hoppat in idag pga brist på folk.

Aja ingen ide att sura jag får träna vidare och visa dem nästa gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0