Pixie sötis

Min lilla Pixie är fortfarande sjuk men det är på bättringsvägen :)   Nu har hon börjat få ris så hon kan äta upp sig igen. Men jag har dåligt samvete på natten då jag måste låsa in henne i tygburen ifall om hon skulle börja kräkas.... det blir så jobbigt att tvätta sängkläder varje dag.

Idag tog jag och mamma en runda med bilen... sen stannade vi till på jobbet så jag kunde skriva under mina arbetspapper. Så nu är man officiellt butikschef :D Hittade även två charmiga killar i Vällingby den ena som var säljare för något elföretag och den andra sålde nybakat bröd vid coop extra. Riktigt trevliga hade god lust att fråga om telefonnumret men det vågade jag inte :P

Väll hemma skulle jag börja första dagen på 3dagars avmaskning av valparna. Men de var jätte duktiga som tur var så det gick rätt fort. De är så otroligt söta vill spara alla just nu... men ajg kommer väll ångra mig sen när de får hörseln och upptäcker hur kul det är att använda rösten :P

Nu har jag suttit och uppdaterat andra bloggen.... kolla på felinehouse.blogg.se ;)

I morgon åker jag och Woody till min faster och hälsar på... det ska bli kul då min andra faster, hennes man och min kusin kommer vara där. Sen är mina två (näst efter mina egna så klart) favo hundar där Nico och Nellie två Shetland Sheepdogs. Så tänkte jag även att Woody skulle få lite miljö träning.

Woody följer med eftersom Pixie är sjuk och det blir så jobbigt om mamma måste passa alla hundar så jag erbjöd mig att byta så jag tar mammas och hon tar min. Men det kommer att kännas tomt utan min lilla älva :(

Nu ska jag gosa en stund med Pixie och Ellie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0