Rymmare



Mamma kom till butiken för att hämta upp mig. Först kom hon instormande och kastade in Woody medan hon pratade om att hon måste skynda sig till banken innan de stänger. Hon försvann och jag blev en hund rikare :P Men den busen hoppade över muren jag gjort och började kolla igenom butiken istället. Två gånger rymde han så jag fick sätta upp ett extra lager med kattsand.

Innan vi åkte hem köpte jag med mig SubWay mackor till mig och brorsan..... jag har ju inte ätit på hela dagen så jag var rätt hungrig. Vi åt mackorna vid teven och brorsan satte på Disney Channel... måste erkänna att jag också gillar Disneys barnprogram :)

Nu ska jag, Pixie och Ellie snart gå iväg till brukshundsklubben för att träna lite agility. Rapporterar om det lite senare, kanske kan ta några bilder också ;) Jag älskar min kamera ♥
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0