Alla försvinner?

Ellie är nu på en test månad hos damen som haft henne tidigare. Vill inte säga mer en så och hoppas att allt kommer gå bra. Så nu är det bara jag och busungarna. Jobbigt var det i alla fall igår och vid 19.00 ringde telefonen till pappa och vi åkte iväg hem till en släkting som vi sen fick skjutsa till sjukhuset. Brorsan ringde när vi precis åkte och ville följa med så han fick springa över golfbanan för att möta upp oss på andra sidan. Men sen valde han att åka hem igen när vi skulle till sjukhuset. Det var inget allvarligt som tur var men väntetiden var lång och läkaren var jätte irriterande. Han skämtade och skrattade hela tiden och vi var ju inte så pigga på det som han skämtade om då vi väntat i flera timmar och bara ville få allt gjort så vi kunde åka hem. Vid kl 4.00 var vi äntligen hemma och jag kunde krypa ner i sängen.

Sen fick jag gå upp kl. 9.15 då jag skulle på sista lydnadskursen med Rikkie. Så jag var jätte trött men lyckades endå klara av att vara med. Rikkie var duktig men det var så blött att han frös så vi var inne också och tränade. Det var ett 2timmars pass med lite teori inbakat och vi fick vissa upp tricken som vi hade i läxa. Rikkie ansträngde sig för att stå på bakbenen som jag lärt honom men orkade knappt då han frös så. I slutet fick vi fika och gick sen hem nöjda. Vi pratade även om Hund 2009 och jag ska se om jag kan hjälpa till någon av dagarna :) I vilket fall ska jag ju dit och kolla ;)

Min syster, pojkvännen och Fjant väntade innanför dörren när vi kom tillbaka. Vi fikade, pratade och fick sen mat innan de skulle hem. Nu har pappa och jag varit iväg och sålt bilen som jag kört runt i *snyft* Fick veta idag att någon ringt och ville kolla. Så nu måste jag välja att ta den lilla vita som de precis skaffat eller åka kommunalt. Men jag gillar inte den vita den är så otroligt trög och jag tyckte den andra var trög men den här är inte san. Ja jag får väll se jag vänjer mig väll... det är ju skönt att ha bil då allt går mycket fortare.

Nu ska jag ta hand om bäbarna.
Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0