De är bara för söta ;)

Idag har jag försökt mata Pixie på jobbet då hon inte har så mycket aptit just nu. Endå spydde hon upp en del när vi kom hem. Nu har jag dragit fram Werewolfs bur från balkongen usch vad den luktade men jag lyckades få den ren och nu har jag tagit bort Bacons bur och ersatt den av Werewolfs då den är större. Så nu är de burkompisar och ser ut att trivas bra. Får fixa bilder någon dag så får ni se dem :) Sen har jag gjort rent i köket och även tvättat. Var ute med hundarna sista rundan och träffade på först en schäfer som Rikkie ville skälla ut men då vek jag av åt ett annat håll då möte vi en Rottweiler, då försökte jag locka med godis och det funkade riktigt bra och det blev bara några grymtningar från lillkillen :P

Nu ligger de i sängen, Rikkie leker med en boll medan Pixie tittar på.... sååå söta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0