GRATTIS ÄLSKLING

GRATTIS PIXIE
Min lilla älskling blev 2år idag, Grattis älskling! ♥♥
Så klart blev det tårta till alla hundar på kvällen efter jobbet som bestod av gourmé mat oxe och
kyckling för hundar, hamburgarkött, ost, falukorv och grisdelikatess.
Min lilla älskling fick även ett litet packet som hon öppnade helt själv.
Det gick på 5min mycket bättre än på sin 1års dag då det tog 15min och då fick jag hjälps till :P
Hon fick en liten gosedjurs groda och två torkade köttkorvar.
Alla hundar var nöjda med tårtan men det som var minst intressant och tog slut sist var grisdelikatessen.
Pixie gick så klart direkt på korvarna vid paketet och hade alla hundar efter sig... men när den var slut
kastade hon sig över grodan och så var leken igång med både Rikkie och Honey som skuttade med.





Kommentarer
Postat av: annelie

Hej.

tjejen du köpte Pixi av är en vän till mig. Hon gav mig adressen till din Blogg och vet du vad :P jag har pixis mamma :9 det är jätte roligt att se.. amn kan se dragen på dem.. lika små tunna och söta:) kontakta mig gärna på min mail som jag skrev i :) det är även en msn adress. :)

kram Annelie och pixi´s mamma Mara

2009-11-17 @ 01:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0