Knäckkakor

Nu är jag hemma oss mamma och pappa igen :P Lovade att baka knäckkakor till pappa som han kan ta med till dansen i morgon. Det blev några kakor resten snodde mamma och brorsan plus att mamma snodde smet när jag baka... men det gjorde jag med ;) Rikkie har varit hel galen hela dagen och busat runt och hoppat upp och ner i soffan... men nu har han somnat i mammas säng. Han är så söt när han sover som alla ungar :P Har nu kollat på spa-behandlingar för ansiktet... funderar på att få hjälp med min hud då den är rätt känslig och jag är osäker på vilka produkter som passar mig. Det funkar som jag har nu men jag känner mig inte helt nöjd. Problemet är att mina pengar inte räcker så långt så vi får väll se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0