Mycke och lite händer

Igår jobbade jag hela dagen det hände inte så mycket på morgonen men på kvällen vart det kul då jag fick inreda skyltfönstret :) Pixie och Rikkie tyckte inte det var jätte kul men vi var på en promenad i mitten av dagen då de fick springa lösa i parken och sen försökte jag aktivera dem genom godissök och de fick även tuggskor att gnaga på. Så det var nog rätt ok och de var ju rastade innan jobbet och även då fick de springa i parken och de fick även en promenad efter jobbet. Så de var rätt trötta när vi kom hem till mamma och pappa. Men maten stod klar på bordet så det var toppen sen vart det tv med två hundar på magen :)

Idag tog vi en runda till golfbanan där vi tack och lov var helt ensamma så hundarna fick vara lösa och springa. Jag hade så klart sätt till så de var rastade innan så de inte skulle sätta sig där :P De hade jätte kul men usch vilket väder de vart helt dyngsura och Rikkie var inte vacker. Vi gick vidare till Drakulasjön och sen tog vi vägen hem. Rikkie tyckte det var kul trotts att det var blött han börjar nog vänja sig :)

Sen efter att de torkat så hoppade båda upp i soffan och la sig på mig medan jag tittade tv och Honey ville också hoppa upp men hon la sig vid fötterna.

Senare på eftermiddagen fick hundarna tuggskor medan jag skulle hjälpa till att städa om jag ville ha hämtmat så det var bara att hugga i. Mitt område blev så klart snyggast efter rensningen av några skåp i köket. Pappa åkte sen iväg till Vällingby för att köpa kycklingsallad till mig och ja det som de andra åt vad det nu var :P

Nu sitter jag här vid datorn medan hundarna har lagt sig i mammas säng.

Rikkie smög sig upp i soffan

Båda och Pixie är så klart på sin favorit plats

Sötis Rikkie

Så vacker :)

Honey med sin sko

Rikkie vill också ha ;)

Min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0