Boring!

Idag var en bra morgon på jobbet men de sista timmarna var jag väldigt rastlös. Min chef har stängt av internet och jag brukar alltid ha på radion då det är roligare att jobba med musik och man känner sig piggare. Men den stängs ner från 12-17 och så klart hakade datorn upp sig så radion slutade... så i stället fick man höra gnisslet av skjutdörrarna. Men för att inte gå för rastlös efter att ha frontat och fyllt på i hyllor så städade och dammsög jag bakom kassan. Jag tycker alla förtjänar att ha musik på sin arbetsplats man blir så mycket gladare och piggare av det. Ska försöka ta reda på vad det är för regler som gäller. Hundarna var i alla fall glada och busade runt... det har blivit för mycket skällande på sistone som jag försöker jobba bort. Men det är svårt då alla förstör för en genom att berömma deras skällande. LÅT DEM VARA om de skäller och klappa dem när de är tysta då skulle mitt jobb gå mycket fortare.

Nu är jag hemma hos mamma igen och äter gratis mat då min lön inte räcker för det den här månaden... fick jätte lite men jag överlever förhoppningsvis så länge de inte slänger ut mig. Ska snart på den sista rundan med hundarna och sen ska jag ta ett varmt bad :)
Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0