Nu börjar det :)

Idag har jag jobbat lite i affären och innan vi åkte hem kollade jag efter en blomma till i morgon. Men butiken hade bara vissna blommor... hur kul är det. Så vi åkte hem och gick upp till skogen så de fick springa av sig lite i stället. Sen fick de varar kvar hemma medan jag gick och kollade blomsteraffären vid mig. Dock var jag dum som vanligt och sa inte ett bestämt pris, dock sa jag att jag ville ha en enklare bukett inget stort. Men hon skenade iväg med priset i alla fall och jag råkade inte säga något.

Min syster och henens kompis kom förbi med deras hundar Fjant och Gleta... de skulle hämta den sista fisken. Rikkie blev jätte förtjust i Gleta och Ellie visade upp rumpan till henne hela tiden... det vart kaos *haha*. Upptäckte sen när de gått att Pixie har börjat löpa kollade som jag brukar och hon är svullen nu. Tänk vad jag har gått och väntat och så händer det äntligen :) Fast det känns nu som om allt går för fort... har redan mailat till de som har hanen som jag ska låna. Men sen måste jag beställa tid för ögonlysning och höftledsrönkning då hon ska registreras också innan valpkullen kommer. Det är mycket som ska göras nu men det kommer bli jätte kul.

Pixie i sin nya tikskydd från Doggie Design, Mia Michele Couture


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0