Lite av varje

Igår jobbade jag sent så vi tog det lugnt när vi kom hem. Idag jobbade jag morgon igen. Hundarna har nu fått komma ut bakom kassan igen och jag har satt upp en skylt att kunderna inte pratar eller klappar om de skäller och att de frågar innan de hälsar på dem. Vi får se om det funkar :) När vi kom hem tog jag upp dem till lillskogen så de fick springa av sig. Pixie har nu äntligen slutat löpa så jag slipper hålla på med tikskydd... nu är det bara Ellie kvar. Sitter just nu och lyssnar på Black Eyed Peas på youtube. Ska snart titta på några avsnitt av Kateikyoushi Hitman Reborn en teckad serie. I början var jag inte så imponerad av den och den var rätt irriterande. Men nu på slutkampen har den blivit mycket bättre och jag ser fram emot att se slutet sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0