Träning

Idag funkade radion på jobbet som tur var :) Men det var inte så mycket fart mellan kunderna så det var svårt att veta vad man skulle göra för att hålla sig pigg och vaken. Efter att ha frontat, hällt upp nytt hundgodis, fått varor som lagts in och lagts ut på hyllor och städat så var det 2timmar kvar innan jag slutade. De var rätt sega... det var kul så länge de kom kunder men dä i mellan så vart det jobbigt. Det är så tråkigt när man inte kan svänga ut på internet... det är ju ingen som säger att man behöver surfa runt man kan ju kolla in vad som händer i centrum och nya produkter... då är det ju även positivt för företaget.

Mamma kom förbi affären precis innan jag slutade... hon väntade på min bror så hon kunde skjutsa hem honom. Hon erbjöd mig att följa med då det var en vikarie på hennes jumpa så då kunde jag också gå om jag ville. Så jag följde med hem och fick låna kläder av mamma. Det var skönt att få röra på sig men usch vilken dålig kondis man fått. Jag har ju inte rört mig så där sen jag flyttade hemifrån... så det var lite rostigt och vissa saker var svåra att göra. Men jag tog mig igenom passet och utförde alla övningar.

Nu är jag helt slut... ska snart ut med hundarna och sen ta ett varmt bad :)
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0