Bra dag :)

Idag fick jag sovmorgon ända till ett flygfä väckte mig så jag fick springa ut och stänga dörren. Jag hatar småkryp och kan inte vara nära dem. Inte för att de är äckliga men för att de är så små och jag inte vill mosa dem eller att de kryper i ansiktet på mig.

Mamma erbjöd sig att ta Ellie när hon skulle ut med Hunnie. Så jag fick ta en skön promenad med Pixie och Rikkie. Jag släppte dem på mitt hemliga ställe där de rejsade som galningar. Jag älskar att vara där och bara ta det lugnt och tänka :) 

Sen var det iväg till jobbet med alla hundarna... där var det full fart då vi fått in varor. Mycket kunder var det också så det har varit en lönsam dag idag. Hoppas så klart kunna dra in lite till innan jag ska stänga :)

Sen ska jag hem städa till kaninen och bara ta det lugnt innan vi ska sova. imorgon ska jag hem till mamma igen då pappa ska åka bort i 2veckor. Men jag ska bara stanna till på tisdag :)

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0