Honey ♥♥♥

Idag kan jag nästan med 100% säga att jag är helt återställd :) Har varit hemma och matat djuren och vattnat växterna... även tagit med byte av kläder. Det var riktigt varmt ute och så klart i bilen också så jag fick ha öppna fönster. Rikkie och Pixie var också med och de tyckte som jag. Vi stannade till i Vällingby så jag kunde köpa ansiktstvål då den var slut. Men jag parkerade i garaget där det är svalt så hundarna inte behövde lida, men det tog bara 15min och sen var vi iväg igen. När vi kom fram så vissade pappa att han hade hittat en sladd hemma som passade laddaren till kameran, tur för mig ;) Tack!! Så nu får jag vara lite mer försiktig. Snart kommer syrran och hennes pojkvän över. Håller på att passa hundar på övervåningen då mamma klipper pappa där nere :) Det på minner mig om att Saga har fått sitt nya namn nu... :) Hon heter nu mera Honey... och måste nämna att det var jag som kom på namnet. Kollade på honungsburken hemma hos mina föräldrar och kom då att tänka på min kompis från skolan som vi kallade Honey. Det passar henne perfekt då hon är en fin dam och Honey står för söthet och älskling och visst är hon våran lilla älskling alltid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0