Shopping och hundar

Det vart en lång dag igår och jag somnade nästan på en gång när huvudet föll mot kudden :P Nu är jag på jobbet igen... Rikkie börjar bli riktigt jobbig.. han rymmer hela tiden efter mig när jag ska ut i butiken. Han tar sig igenom var som hälst och han ger ju aldrig upp heller. Men men han är ju så söt men nu får jag stänga in honom i köket när jag ska ut... vill ju inte att han ska rymma ut från butiken.

Mamma kommer när jag slutar och då ska vi bla tanka och hämta papper från min gamla skola. Sen åker vi in till Vällingby och äter och shoppar lite ;) Hoppas sen på att kunna ta en längre promenad med hundarna när jag kommer hem. Det är ett nytt ställe jag vill testa att gå till men då ska det ju vara ljust ute... så vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0