Hej då gumman :(

Idag fick jag lite problem att backa ut bilen från parkeringen... men jag lyckades ;) Fick ställa mig på andra sidan vägen idag då det var fullt där jag brukar stå.. sen fick hundarna sig en liten promenad innan jobbet. Rikkie var sur i affären för att jag hela tiden hoppade över muren av kattsand så han inte kunde följa med. Men den busen rymmer ju ut till de andra butikerna så han måste stanna på den sidan.

Vid 17.00 kom brorsan och bytte av mig... fick slänga en massa sopor innan jag skulle gå. När vi kom hem tog jag hundarna till lilla skogen för att släppa dem. Men en annan tjej hade hunnit före.... dock hade hon ingen hund utan en lös katt som hon tagit med sig. Men hon kopplade den så vi kunde vara där i stället :) Rikkie började små muffa... det var första gången han sett en katt på så nära håll. 

När vi kom hem städade jag till lite och sen kom familjen som skulle kolla på Band-Ita. Det var mamman och sonen som kom. De smälte på direkten och tog med henne hem. Så nu har jag ingen gris längre... eller som tur är har jag ju Bacon som ska vara här i 1år så jag kan trösta mig med honom :) 

Nu ska jag snart gå en sista runda med hundarna :)
Kram på er ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0