Mysgos

Oj nu var det länge sedan man skrev... ja men nu är jag här igen ;) Mycket har hänt i veckan, ska försöka lista upp lite.

* Syrran flyttar in med hunden Fjant och katten Benjamin.
* Kaninen flyttar ut på balkongen och marsvinet får tillbaka sitt gammla hem och blir inflyttad i mitt rum.
* Mitt rum får en ommöblering.
* Jag får lagad mat av min syster och har nu fullt i kylskåpet *tack* :D

Idag hälsade Pixie och jag på hos min syster på hennes jobb. Hon jobbar på Sea Hund och Katt vid Kungens Kurva, ett väll värt besök om du har djur ;) Fjant började gnälla när vi kom in, han kände på lukten att vi var där för han kunde inte se oss. Min syster vart lite förvånad när hon såg vad det var han gnällde på *hehe* så otroligt bra luktsinne ;)

Var tvungen att fota dessa gosungar som vräkte ut sig i min säng




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0