Min påse ~ Pixies saker :(

Igår hade vi jätte bra försäljning på jobbet :) Sen på kvällen åkte vi hem till mamma och pappa där vi fick mat. Syrran, hennes pojkvän och Fjant kom senare. Fjhant och Pixie fick stanna hos mamma och pappa medan vi tre åkte till Vällingby för att se nya Harry Potter filmen på bio. Det var jätte kul, ser fram emot sista delen ;)

Idag mådde jag jätte dåligt på morgonen. Jag glömde en påse med julsaker på tvärbannan. Hade precis klivit ut och kom då på "Fan också" påsen var ju kvar. Jag var väldigt trött efter kvällen innan och hade halvsovit. Så den åkte ju så klart iväg precis efter jag vänt mig om och var på väg emot den. Så förtvivlad ringde jag pappa, det var saker jag fått av mamma och sen saker till Pixie. Jag ringde även själv till sl. Men de kunde inte göra något jag skulle vänta några dagar och sen ringa hittegods. Jag får bara hoppas att ingen tagit den och att den finns där sen när jag ringer. Men visst blir man sur :(

Men inte mycket att göra åt nu. Ska tappa upp ett bad och sen krypa till sängs ;) Pixie är ju även här och stöttar mig, eller ja hon ligger i alla fall lutad mot mig :P
Kram på er ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

Så typiskt :( Hoppas att du får tillbaka sakerna

2010-11-30 @ 10:26:00
URL: http://dieselbabe.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ja snyft :( Ringde idag men inget hade kommit in

2010-11-30 @ 17:27:50
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0