Sötis valp

Idag har jag firat Haloween med familjen. Syrran och hennes pojkvänn kom förbi med en söt Cocker valp som de passar, lilla Mark. Jag fick passa honom medan de skulle handla. Vi tog en promenad jag med fyra hundar Pixie, Fjant, Honey och Mark. Det blev ingen träning men vi träffades så de fick springa av sig. Tog med mig Pixie och Mark, de lekte lite innan de andra kom. Mark ville sen inte vara med då han tyckte att de stora hundarna var lite läskiga.

Syrran hade lagat mat och vi kom lite innan mamma och pappa kom hem. Så det blev potatismos och ungsfalukorv. Jag åkte sen hem med syrran till oss. Mark fick ligga i mitt rum så nu ligger han och sover under mina fötter, Pixie har lagt sig i sängen :)

Rakade ner Pixie idag så nu är hon kort på kroppen, jätte söt ;)










Kommentarer
Postat av: Sofia

Naaaw, han var ju supercharmig och jättesöt när vi träffades med hundarna :)

2010-11-03 @ 13:17:53
URL: http://dieselbabe.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ja en riktig goskille ;)

2010-11-05 @ 00:31:00
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0