Djuraffär

Idag var det första dagen på nya jobbet :) Så klart skulle det ju regna men Pixie och jag lyckades ta oss fram endå :P Så vad för jobb har jag nu skaffat mig? Jo jag har blivit delägare i en djuraffär som heter Jannes Djurfoder i Aspudden. Numera registrerat som Jannes och Lovisas Djurfoder. Vet att det låter lite hmm vad man nu ska säga men min framtidsplan är att bytta ut namnet om några år ;) Pixie är så klart också ägare med mig och vi ska jobba hårt för att få den att gå så bra som det bara går :)

Det känns jätte kul samtidigt som det är pirrigt men efter idag känns det bara mer positivt. Efter jobbet vart det hem träna, tvätta och mysa med Pixie framför tven. Pixie var jätte trött men jag tror hon är nöjd med val av jobb. Hon fick även testa älgmärgben med kött. Oj det gick nästan inte att få tillbaka den. Vill ju att hon äter lite i taget ;) Så färsk älg ska ni prova det är en succé hos hundarna.

Så i Aspudden kommer ni kunna hitta mig och Pixie ;)





Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad fint det verkar :) Jag måste såå komma och hälsa på :D

2010-11-16 @ 10:26:32
URL: http://dieselbabe.blogg.se/
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Härligt med ett delägarskap - och så en bänk till besökande vovvar :)

2010-11-19 @ 21:43:56
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Lollo

Ja det tycker jag :) Saknar dig!



Precis är man ute med hunden så är det skönt att kunna sitta ner ;)

2010-11-19 @ 23:30:59
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0