Hösterbjudande ~ Vaccination

Idag har vi varit lediga. Så jag beställde tid hos veterinären åt Pixie, så nu är hon vaccinerad :) Vi gick till Bromma veterinärklinik, en perfekt promenad som tog 45min dit och 45min hem. Hade inte varit där tidigare så det var kul med något nytt, visste inte att det fanns en veterinärklinik där. De hade dessutom hösterbjudande 300:- för vaccinering. Det är hela november och december så vill du spara lite pengar så passa på ;) Personalen var jätte trevlig och det var väldigt fin lokal. Dock så saknade jag en stol i väntrummet för oss kunder. Så jag fick stå, det var synd men annars jätte bra :)

Tog med mig kameran så klart men det hade hunnit bli såpass mörkt att det inte blev några bra bilder :( 
Det blev några fler sen på kvälls promenaden, men det är som sagt svårt i mörker om man inte har stativ.

Till veterinären


Kvällspromenad





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0