Grattis Älskling ♥

GRATTIS
Pixie 3år 5/11 och Fjant 8år 3/10



Pixie och Fjant firades tillsammans i kväll hemma hos min syster och hennes pojkvän i hans lägenhet, plus att vi firade deras 5månaders dag. Så Grattis till er alla :D Tänk att tiden går så fort nu är min älskling 3år och Fjant redan 8år :)


Pixie fick ha en fin rosett på kalaset :)



Kvällen började med tårta till hundarna som min syster lagt upp och dekorerat :) Det är Cesar hundmat med oxkött/kalkon i sås och vilt/lever toppat med torkad grisinälvor.

Så här fint blev det


Riktigt gott


Renslickat

Blir det inge mer?


Sen var det dags för oss tvåbenta att äta, det bjöds på kyckling, potatis, sås och grönsaker. Jätte gott :) Efter maten fick Pixie och Fjant öppna sina presenter.

Pixie fick en kanin och korvar från mig och en bäver och lite godis från min syster. Fjant fick godis och en glad snopp från mig. Pixie gick på korvarna direkt men fick bara äta en resten sparas ;) Fjant tyckte också korvarna var roligast :P

Kaninen är köpt på Feline House i Vällingby C, Bävern är köpt på Sea Hund och Katt, den glada snoppen är köpt
på Kul Hund och Katt i Veddesta C.



Kvällen avslutades med rastning av hundarna och sen fika: chokladmousse med grädde, chips och godis framför tven med en film.

Nu har jag och Pixie tagit oss hem och jag tror hon har varit nöjd med sin dag :) Just nu ligger hon och sover, inte så konstigt då klockan är 02.50 så nu ska jag också sova. Senare idag ska vi jobba från 11-14.

Sov Gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0