Utställning 20/8 Salem

En heldag i regn på utställning i Salem. Det var hemskt att åka bil men vi klarade oss :P Stackars Pixie gillade inte att det regnade och frös lite. Men trots det skulle hon endå vara ute även då jag tog med en liten tygbur för att hålla henne torr. Men hon satt gärna innanför jackan. Jag hade som tur var tagit med paraplyet. Vi bestämde oss sen i alla fall att söka skydd i stugan/cafeterian där de sålde mat. Jag lyckade hålla Pixie torr och är riktigt stolt över min tjej som höll humöret uppe och gick jätte fint i ringen. Vi fick dock ingen placering den här gången trots att hon fick bara positivt, så det var hård konkurrans den här gången och då har inte alla kommit då vissa antagligen inte ville ge sig ut i regnet. De hade dock skrivit en irriterande sak på hennes bedömning, lite frusen stod det. Hörde att sekreteraren sa att det var för vädret men domaren ville skriva det i alla fall. Ja det regnade ju men jag tyckte inte att hon såg ut att frysa mer än andra, jaja. Grattis till Ellie som kom på 4e plats och Hippie som kom på 5e plats :D Jag är jätte stolt. Nu får vi förbereda oss för Kista utställningen ;)

Pixie är helt slut och jag med. Pixie ligger och sover just nu och jag kommer nog somna tidigare idag.
God natt

Bilder från utställningen tagna av Ingrid Björkman. Tack för bilderna :D

Det börjar bra en massa regn och avslutas med en massa regn :P

Grattis till Ingrid och Ellie som knep 4e placeringen i Veteran klass :D


Sofia och Hippie i regnet

Söta Hippie

Grattis Sofia och Hippie som kom på 5e plats :D


Jag och Pixie




Kommentarer
Postat av: Dessi & Teddie :)

Hunden Hippie var väldigt söt, va e den för ras/raser? :)

2011-08-23 @ 21:42:03
URL: http://lagottonteddie.blogg.se/
Postat av: Lollo

Han är Powder Puff, Pudel, Jack Russel, Cavalier, Springer Spaniel och Tax :)

2011-08-26 @ 11:51:04
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0