Hemma

Japp nu har man äntligen kommit hem efter att ha bott hos mamma och pappa. Men trevligt har det varit och god mat har jag fått ;) Idag fick vi även sovmorgon så mamma var snäll och öppnade, men på onsdag ska hon få sovmorgon :) Nu ska vi ha öppet från 11-20 så det blir ingen fritid när man kommer hem mer än att äta och sen sova, inte för att jag sover tittar ju på serier :P men endå ;) Kan inte fatta att det är jul på lördag, det känns inte så. Men det har det inte gjort de senaste jularna heller. Det blir inte den samma förväntansfulla känslan som när man var liten. Nu känns det mer som vilken annan dag som helst. Jag är i alla fall klar med alla julklappar så nu kan jag koncentrera mig på butiken :)

Hade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0