Ledig dag

Idag har vi riktigt sovit ut ;) Jätte skönt Tack mamma för att du hoppade in idag så vi fick ledigt ♥ :) Vi har inte gjort så mycket idag mer än att vila. Hade tänkt åka och överaska syrran, men det vart inte så. Vi har i alla fall pantat burkar och handlat. Jag har hunnit med att tvätta. Nu har jag jobbat i nästan 3timmar med en ny front till Sofias blogg. Vart riktigt nöjd, gå in och titta på hennes nya vinter design Dieselbabe.

Nu ska jag ta det lugnt titta på tven och försöka laga lite mat.
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack igen, du hade inte behövt :) Men det blev jättefint :D Kram

2011-12-14 @ 18:39:00
URL: http://dieselbabe.blogg.se/
Postat av: Lollo

Jo jag ville göra det Plus att jag behöver träna efter att ha varit utan programmen i flera månader ;) Jag är riktigt nöjd :D Kram

2011-12-15 @ 12:20:32
URL: http://fairypixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0