Regnpåse nya modet

Nu börjas det julhandlas, har haft fullt upp hela dagen i butiken :) Så klart skulle det börja regna när vi skulle hem. Jag hade dessutom lämnat kvar Moppes regnoverall hemma. Jag bestämde mig för att vänta lite i butiken på att det skulle bli uppehålla, haha trodde jag :P Nej det fick bli en plast påse till Moppe. Jag gjorde håll för ben och huvud och sen ut i regnet, jätte snyggt ;) Jaja så länge det funkar :P Vi var i alla fall jätte glada alla tre när vi kom in i värmen. Jag tog och mikrade mina tofflor och sen ner under filten framför tven.

Pixie gillar inte höga ljud bla då ljudet av papper som rivs sönder eller öppnas. Dum som hon är så vart hon självklart rädd för sin julkalender med godis i. Jag ville ju att hon skulle vara med när jag öppnade men i stället sprang hon iväg. Fick tvinga henne att sitta bredvid, men hon vägrade nosa på den. Men godiset gick ner det tog hon glatt. Men hon tog det och sprang iväg för man kan ju inte vara i närheten av en sådan konstig låda :P Min dummer älskling ;) Det konstiga är att hon inte bryr sig när jag öppnar min chokladkalender.

Sitter just nu och lyssnar på



Här är bilder från hemvägen med Moppe i sin fina regnpåse designad av mig ;)




Ha en bra helg ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0