Tomtehundar

Nu när mamma är borta så fick jag låna bilen så jag kunde ta mig till arbetet igår. Så nu kör jag på vägarna igen, se upp alla där ute :P Inte kul får köra sakta i halkan, plus att på morgonen när jag kör så ligger solen rakt i ögonen på mig *irriterande*, men skönt att kunna sova lite extra ;)

Pixie är jätte glad på jobbet nu när vi kan ha båda grindarna öppna. Hon springer direkt och skäller på kunderna och viftar så mycket hon kan på svansen när hon hör pipet när dörren öppnas :P Tur att man har glada kunder för ingen bryr sig om hennes skällande. Hon slutar ju direkt när de hälsar och sen kan de inte låta bli att sitta en stund och gosa med henne. Hon är ju en riktig kelgris :)

Jag kan nu även meddela att Pixie slutat vara rädd för sin kalender. Jag la ju godiset i luckorna så hon var tvungen att plocka ut dem själv, det funkade då det var riktigt gott godis igår. Så idag var hon väldigt nyfiken och stannade kvar och nosade medan jag öppnade. Dock vart hon besviken då det inte var något gott godis i denna lucka.

Idag kom syrran och Fjant hem en stund för att ha lite filmmys med oss. Tack för en mysig kväll ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0