Julen 2011

Hemma och redo för sängen ;) Hade en jätte härlig jul med familjen ♥ En massa god mat och fina klappar till både mig och Pixie. Pixie fick paket av Fjant som hon öppnade själv. De var godis och en söt leksaks pingvin (mjuk). Pixie älskade både godiset och pingvinen. Sen gav syrran henne en strut med en massa godsaker i, bla en läskig kycklingfot, Pixie har än så länge bara slickat på den :P Tror hon är lika fundersam som mig ;) Jag fick en massa klappar också.. bla en iPod touch av brorsan Tack :D, försöker lista ut hur allt funkar "jätte spännande och kul" och en sodastream av syrran och hennes pojkvän :D på tiden att jag slutar köpa en massa cola ;) och en jätte mysig lila filt av mamma och pappa, jag hade den över mig när vi tittade på film idag och Pixie la sig direkt på "helt klart godkänd".

Mamma och jag var igår på morgonpromenad tillsammans innan vi skulle in till Kista för att kolla rean. Vi släppte hundarna på golfbanan, se bilder nedan ;) I Kista lyckades jag hitta ett par skor vilket var det viktigaste. Hittade också två till som jag ville ha men den ena hade de slarvat bort kartongerna och på den andra var min storlek slut *typiskt*. Skulle även leta efter ett skydd till iPoden men de hade slut på alla fina *suck* så ska kolla på nätet istället. Vi hittade lite andra saker och mamma hittade en jätte snygg jacka åt sig :) Pixie var sen överlycklig att jag kom hem.

Jag är nu även kaninvakt åt Sune en av kundernas kanin från jobbet. Han firade så klart också jul med oss och fick en massa gott. Igår när det var dags att dra sig hem frågade jag vem som skulle skjutsa oss tre. Mamma som inte hade någon lust att kämpa med en kaninbur beslöt sig för att han får stanna till på torsdag så lämnar de honom innan dansen. Så imorse fick jag och Pixie ta bilen, IGEN. Men men måste erkänna att det är skönt att få sova. Det som stör mig är att det blåser så man måste hålla i ratten ordentligt då bilen gärna drar åt sidan.

Glömde säga att jag och mamma gick på 5D biografen i Kista. Sveriges första 5D biograf ;) Vi såg Robin Hood som var 10min. Riktigt kul och gud va jag skrek :P mamma tyckte jag var jätte knäpp. Vad ska man göra när stolar rör sig, pilar skjuts mot ögonen, råttor springer under stolarna, vatten stänker på dig och någon blåser dig i nacken.

Långt inlägg idag :P Kram på er















Promenad




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0