Utlånad lägenhet

Idag har jag städat hemma :) Brorsan och hans fästmö ska låna lägenheten i helgen, Pixie och jag får vara hos mamma och pappa så länge. Men jag hann inte dammsuga så de får stå ut endå :P Har testat lite olika brädspel på Pixie men hon gillar bara den där brickorna går att flyttas åt sidan, så jag fick lägga undan de andra. Tråkigt Ellie älskar dem, men men. Tur att hon gillar en i alla fall plus att hon älskar bollen :) Pixie You make me smile and shine ♥

Så nu ska jag hänga tvätt, packa det sista och sen titta på Full Metal Alchemist Brotherhood. En till serie som jag underskattat. Kollade på första avsnittet dock den äldre variationen Full Metal Alchemist men vart uttråkad så jag la ner den direkt. Nu efter att ha fått slut på nya bra serier började jag titta på nya serien eftersom man hör så mycket bra om den. Ja så klart blev man kär :P Älskar karaktärerna och hur serien är uppbyggd, sen är det än väldigt spännande historia :) Men det är kul att bli överraskad så här senare. Det vore väll tråkigt om man kollade slut på alla riktigt bra serier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0